ППС "Вплив успіху вчителя на розвиток життєвої компетентності учнів"

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СЕМІНАР 
“ВПЛИВ УСПІХУ ВЧИТЕЛЯ  НА РОЗВИТОК  ЖИТТЄВОЇ  КОМПЕТЕНТНОСТІ  УЧНІВ”


     Мета:  самоактуалізація особистості педагогів; підвищення психологічної компетентності педагогів;  профілактика емоційного вигорання через релаксацію.
   Завдання: визначити ознаки життєвого успіху; акцентувати увагу на особистісних якостях педагога, які допомагають досягти успіху; розширити діапазон можливих способів поведінки.
         

 Доброго дня, шановні вчителі! 

Я дуже хочу, щоб ви провели свій час тут з користю для себе. Сьогодні ми розглянемо такі питання  як:  що таке справжній успіх,  ситуація успіху в житті вчителя, ситуація успіху в житті учня.




ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО    →   Єралаш "Конкуренція"


Вправа «Успішна людина» за методом 1x2x4. 1) Напишіть на листочках ім’я або прізвища трьох людей, яких особисто ви вважаєте по-справжньому успішними. А поруч з ім’ям напишіть, чому ви так вважаєте. Це можуть бути як всесвітньо відомі люди, так  і відомі тільки вам особистості. 2) Тепер у парах з колегою обговоріть своїх героїв та оберіть 1 зі всіх кандидатуру, з якою згодні обоє. 3)Об’єднайтеся в  групи та знов оберіть 1 кандидатуру успішної людини, з якою будуть згодні всі в команді.4)Зробіть невеличку презентацію своїх героїв.
На мою думку, корисно було б поцікавитись у наших учнів, ким вони захоплюються і чому. Впевнена, що у них цей список буде відрізнятися.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО    → Єралаш "Класне відео"


– Можна сказати, що для вчителя це була «ситуація успіху»?
– На вашу думку, які особистісні якості цього педагога допомогли їй успішно впоратись з незвичайною ситуацією? 
– Що зробили б ви в подібній ситуації?


ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО → Єралаш "Урок російської мови"

 Пригадайте випадки з вашими учнями, я впевнена, що таких багато, коли ви спостерігали, як створена вами ситуація успіху допомагала дитині стати більш вмілою, впевненою, застосовувати знання в житті. Потім подивіться на картинку з переліком різних видів ситуацій успіху та визначте до якого виду належить ваша ситуація. Поділіться своїм досвідом з колегами 

«Що цікаве та важливе я дізнався або відчув під час семінару?»


Дякую всім учасникам за плідну роботу, щирість та відвертість!


СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ:
  1. Пособие для тренеров/О. Порайко, Л.Бесонова, Л. Руденко и др. – К.: Н.П.М. – 2002.
  2. Самсонова О.В. «Флэштренинг» – новый метод работы педагога-психолога с учителями и родителями учащихся.//Открытый урок. Первое сентября (сайт). URL:http://festival.1september.ru/articles/410007
  3. Смирнова Л.Р. Новые технологии в работе педагога-психолога с учителями. //Социальная сеть работников образования (сайт). URL:http://nsportal.ru/shkola/psikhologiya/library/2013/10/17
  4. Забара А.С. Вправи для релаксації. Сайт вчителя біології Забари А.С. URL:http://biolohalona.at.ua/load/cikavinki/vparvi_dlja_relaksaciji/11-1-0-91
  5. Выпуск киножурнала Ералаш за 2015 год. «Конкуренция». URL:https://m.youtube.com/watch?v=JIH31-QedVE «Классное видео».  URL:https://m.youtube.com/watch?v=HLXXIjzJMHU  «Урок русского языка»  URL:https://m.youtube.com/watch?v=0RpOOrb9r4g


1 комментарий: